تکنولوژی های جدید

New Technologies
تکنولوژی های جدید

به طور حتم سایت‌های بسیاری در دنیای وب و داخل کشور در ارتباط با حوزه فناوری اطلاعات و یا همان آی‌تی وجود دارند. سایت‌هایی که به واسطه پیشرفت روزافزون صنعت آی‌تی، علاقه‌مندان بی‌شماری پیدا کرده‌اند. اما در این بین اکثریت قریب به اتفاق این سایت‌ها بر مبنای کپی و یا در بهترین حالت، ترجمه اختصاصی شکل گرفته‌اند و بسیار کم می‌توان مواردی را یافت که مطالب اختصاصی به خود را تولید کنند.

ساختار منظم، مطالب کاملا فنی و ویرایش شده، بررسی‌های تخصصی و همراه با کالاهای اصلی (حتی پیش از ورود آن‌ها به بازار) خود ثابت خواهد کرد که وارد چه سایت متفاوتی شده‌اید و از پشتیبانی چه تیم متخصصی برخوردار خواهید شد.

در این راه با ما همراه باشید…

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

وبسایت صنایع اسلحه سازی اسرائیل هک شد

میلاد سناتور | جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ق.ظ

وبسایت رسمی صنایع اسلحه سازی اسرائیل توسط تیم ایران هک مورد نفوذ واقع شد . کلیه اطلاعات این وبسایت استخراج و صفحه ای با عنوان یا “ثار الله” بر روی آن قرار گرفت ، هک شدن این وبسایت مهم اسرائیلی افتخاری دیگر را برای تیم امنیتی ایران هک و هکر های ایران زمین به ارمغان آورد ، چه خوب است همه ، هکر های پارسی بجای جنگ داخلی با یکدیگر ، همدل شوند و دشمنان اسلام و رژیم اشغالگر را در فضای سایبری شکست دهند . البته میتوان به اقدامات سایر تیم های امنیتی همکار هم اشاره نمود از جمله ، IDC ، AJAX , Ashiyane که پروژه های ارزشی موفقی را در پی داشتند از تمامی عزیزانی که در راه سر افرازی نام ایران زمین فعالیت میکنند صمیمانه تشکر مینمایم .


قبل از نفوذ :

http://uploaderx.persiangig.com/iranhack-security-team/ilselah1.jpg


پس از نفوذ :

http://uploaderx.persiangig.com/iranhack-security-team/ilselah2.jpg


  • میلاد سناتور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی