تکنولوژی های جدید

New Technologies
تکنولوژی های جدید

به طور حتم سایت‌های بسیاری در دنیای وب و داخل کشور در ارتباط با حوزه فناوری اطلاعات و یا همان آی‌تی وجود دارند. سایت‌هایی که به واسطه پیشرفت روزافزون صنعت آی‌تی، علاقه‌مندان بی‌شماری پیدا کرده‌اند. اما در این بین اکثریت قریب به اتفاق این سایت‌ها بر مبنای کپی و یا در بهترین حالت، ترجمه اختصاصی شکل گرفته‌اند و بسیار کم می‌توان مواردی را یافت که مطالب اختصاصی به خود را تولید کنند.

ساختار منظم، مطالب کاملا فنی و ویرایش شده، بررسی‌های تخصصی و همراه با کالاهای اصلی (حتی پیش از ورود آن‌ها به بازار) خود ثابت خواهد کرد که وارد چه سایت متفاوتی شده‌اید و از پشتیبانی چه تیم متخصصی برخوردار خواهید شد.

در این راه با ما همراه باشید…

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

نخستین نمایشگاه امنیت سایبری ایران برگزار می شود

میلاد سناتور | جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۲۷ ب.ظ

نخستین نمایشگاه امنیت سایبری ایران برگزار می شود

کمیسیون امنیت فضای تبادل اطلاعات - افتا- سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران نخستین نمایشگاه امنیت سایبری ایران (ICSEC) را برگزار می کند.

بخش های مختلف این نمایشگاه تخصصی بر سه محور ایجاد تعامل و ارتباط میان مخاطبان تخصصی و ارائه دهندگان خدمات و محصولات فتا، بررسی تکنولوژی های جدید این حوزه و آگاهی رسانی و افزایش سطح دانش امنیت اطلاعات استوار است؛ همچنین قرار است در این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی با هدف معرفی خدمات، محصولات و راهکارهای امنیت اطلاعات و مفاهیم بنیادین امنیت برگزار شود.

رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه گفت: برگزاری نمایشگاه های تخصصی قطعا فضا را برای توسعه بازار در حوزه IT توسعه می بخشد.

آزاده داننده با تاکید بر پیامدهای مثبت برگزاری اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه در شرایط اقتصادی موجود، می تواند فرصت مناسبی برای عرضه توانمندی شرکت های حوزه امنیت اطلاعات باشد.

داننده با اشاره به رسالت سازمان نظام صنفی رایانه ای در توسعه کسب و کار IT افزود: برگزاری نمایشگاه های تخصصی با معرفی پتانسیل های بخش خصوصی فاوا از سوی این سازمان، می تواند فعالیتی پیشرو در جهت حمایت از کسب و کار این صنف باشد.

در همین حال بهناز آریا رئیس کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با اشاره به لزوم برگزاری اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران برای فعالان این حوزه و مخاطبان آن گفت: در شرایط حاضر، موضوع امنیت اطلاعات یکی از دغدغه های اصلی کشور در تمام بخش ها اعم از دولت و بخش خصوصی است؛ از این رو سازمان نظام صنفی رایانه ای، به عنوان نماینده بخش خصوصی براساس چشم انداز توسعه کسب و کارIT، قصد دارد این نمایشگاه را با هدف معرفی محصولات و خدمات حوره امنیت فضای تبادل اطلاعات برگزار کند.

وی با اشاره به فرصت مناسب این نمایشگاه برای معرفی نیازها و پتانسیل های حوزه افتا و تعامل دولت و بخش خصوصی گفت:این نمایشگاه فضایی برای معرفی خدمات و محصولات شرکت های حوزه امنیت اطلاعات است و از سوی دیگر فرصتی است تا مخاطبان این حوزه از جمله سازمان های دولتی ، نیازهای خود را به بخش خصوصی اعلام کنند.

رئیس کمیسیون افتای سازمان نصر تهران با اشاره به اینکه ایجاد فضای سالم رقابتی در کسب و کار از دیگر اهداف این نمایشگاه است، ادامه داد: قطعا این نمایشگاه در نخستین قدم خود به اشاعه فرهنگ امنیت تبادل اطلاعات می پردازد و هدف کمیسیون افتا در سال اول، برندسازی و ایجاد یک تجربه مناسب برای برگزاری پرشورتر این نمایشگاه در سال های آتی است.



  • میلاد سناتور

امنیت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی