تکنولوژی های جدید

New Technologies
تکنولوژی های جدید

به طور حتم سایت‌های بسیاری در دنیای وب و داخل کشور در ارتباط با حوزه فناوری اطلاعات و یا همان آی‌تی وجود دارند. سایت‌هایی که به واسطه پیشرفت روزافزون صنعت آی‌تی، علاقه‌مندان بی‌شماری پیدا کرده‌اند. اما در این بین اکثریت قریب به اتفاق این سایت‌ها بر مبنای کپی و یا در بهترین حالت، ترجمه اختصاصی شکل گرفته‌اند و بسیار کم می‌توان مواردی را یافت که مطالب اختصاصی به خود را تولید کنند.

ساختار منظم، مطالب کاملا فنی و ویرایش شده، بررسی‌های تخصصی و همراه با کالاهای اصلی (حتی پیش از ورود آن‌ها به بازار) خود ثابت خواهد کرد که وارد چه سایت متفاوتی شده‌اید و از پشتیبانی چه تیم متخصصی برخوردار خواهید شد.

در این راه با ما همراه باشید…

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

انویدا کارت گرافیک NVS810 را برای اهدافی خاص معرفی کرد!

میلاد سناتور | پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

انویدا کارت گرافیک NVS810 را برای اهدافی خاص معرفی کرد!

یکی از جنبه های نسبتا مخفی کارت گرافیک ها،استفاده از آنها در نمایشگرهای موزائیکی و یا صنعتی است.همه ما بارها نمایشگرهای بزرگ و چند تکه صنعتی را دیده ایم و به کاربردهای آنها واقف هستیم.اما در برخی از آنها عدم تناسب تصویر و بهم ریختگی اشکال مشهود است.این موارد به دلیل استفاده از چند سورس جدا از یکدیگر اتفاق می افتد.رعایت موازین تکنیکال در این موارد بسیار حائز اهمیت است.برای ایجاد این تصاویر گاها از ترمینال و یا سخت افزارهای مشابه استفاده میگردد اما کمپانی انویدیا (Nvidia) تصمیم دارد تا به این مشکلات پایان داده و یک کارت گرافیک جدید را برای این منظور در نظر گرفته است.

"NVS810" نام کارت گرافیک جدید این کمپانی است.این کارت گرافیک از یک بدنه باریک و یک طراحی نسبتا تکراری بهره میبرد.سیستم خنک کننده و محل قرار گیری فن،بسیار شبیه به نمونه های رفرنس است.خروجی تصویر دارای 8 پورت mini Display Port ورژن 1.2 است.هر کدام از این خروجی ها قادر به ایجاد دقت 4K هستند.این کارت گرافیک یک محصول جدید برای تجربه یک فناوری بصری غنی خواهد بود.کاربران قادر به اتصال 8 نمایشگر به صورت همزمان هستند که تراشه های مکسول به خوبی آنها را پردازش خواهند کرد.نکته قابل توجه میزان هرتز خروجی است.در صورتی که از تمامی 8 کانال خروجی NVS810 به صورت همزمان و در دقت 4K استفاده گردد،نرخ هرتز تصاویر به 30 هرتز کاهش خواهد یافت اما اگر این مقدار به 4 نمایشگر کاهش یابد،میتوان به مقدار بسیار مناسب 60 هرتز دسترسی پیدا کرد.

کارت گرافیک صنعتی

و اما سخت افزار به کار رفته در این کارت گرافیک.دو تراشه مکسول GM107 که به طور معمول در کارت گرافیک های GTX750 مورد استفاده قرار گرفته اند،به همراه 1024 هسته در خدمت پردازش تصاویر قرار دارند.4 گیگابایت حافظه برای بافر فریم و 2 گیگابایت نیز برای GPU در نظر گرفته شده است.هر دو حافظه نیز از نوع DDR3 هستند. NVS810تنها 68 وات مصرف دارد و در اسلات های PCIe 16X جای خواهد گرفت.قیمت تقریبی برای آن نیز 700 دلار در نظر گرفته شده است.لازم به ذکر است که این کارت گرافیک به هیج وجه یک محصول برای کاربردهای معمول به مانند گیم نبوده و برای اهداف خاص طراحی شده است.کامپیوترهای مدیریت منابع،چند نمایشگری و تجاری،سیستم های صنعتی و...از جمله مواردی است که تشنه به وجود NVS810 هستند.بدین طریق بسیاری از رابط ها و ترمینال های اضافی کنار رفته و تمام وظایف آنها به کارت گرافیک محول میگردد.علاوه بر آن،محدودیت تعدد نمایشگر ها نیز از بین میرود.

  • میلاد سناتور

نظرات  (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم
پاسخ:
با سلام شما لطف دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی