تکنولوژی های جدید

New Technologies
تکنولوژی های جدید

به طور حتم سایت‌های بسیاری در دنیای وب و داخل کشور در ارتباط با حوزه فناوری اطلاعات و یا همان آی‌تی وجود دارند. سایت‌هایی که به واسطه پیشرفت روزافزون صنعت آی‌تی، علاقه‌مندان بی‌شماری پیدا کرده‌اند. اما در این بین اکثریت قریب به اتفاق این سایت‌ها بر مبنای کپی و یا در بهترین حالت، ترجمه اختصاصی شکل گرفته‌اند و بسیار کم می‌توان مواردی را یافت که مطالب اختصاصی به خود را تولید کنند.

ساختار منظم، مطالب کاملا فنی و ویرایش شده، بررسی‌های تخصصی و همراه با کالاهای اصلی (حتی پیش از ورود آن‌ها به بازار) خود ثابت خواهد کرد که وارد چه سایت متفاوتی شده‌اید و از پشتیبانی چه تیم متخصصی برخوردار خواهید شد.

در این راه با ما همراه باشید…

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

نظارت بلوتوثی دانشگاه شریف بر ترافیک تهران

میلاد سناتور | سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۱۳ ق.ظ

نظارت بلوتوثی دانشگاه شریف بر ترافیک تهران



فناوری بلوتوث شاید برای همه یک ابزار انتقال اطلاعات باشد، اما پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف از آن برای آمارگیری و تحلیل ترافیک اتوبان‌های شهر استفاده می‌کنند.

  • میلاد سناتور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع اختلال پروتکل UDP خبر داد. UDP یک پروتکل ارتباطی اصلی مورد استفاده در اینترنت است.
محمود واعظی گفت: در چند روز گذشته بخشی از کاربران از موضوع اختلال در پروتکل UDP ناراضی بوده اند.

UDP مخفف User Datagram Protocol به معنی پروتکل کنترل انتقال، یک پروتکل ارتباطی اصلی مورد استفاده در شبکه ‌ای اینترنت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: این نگرانی را به زیر مجموعه منعکس و پس از پیگیری‌های صورت گرفته، روز گذشته گزارش رفع این اختلال را دریافت کردم.

وی علاوه بر طلب پوزش از اختلال به وجود آمده، گفت: خوشحال می شوم در اینگونه موارد مراتب از طریق سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شماره تلفن 195 اعلام شود.

  • میلاد سناتور