تکنولوژی های جدید

New Technologies
تکنولوژی های جدید

به طور حتم سایت‌های بسیاری در دنیای وب و داخل کشور در ارتباط با حوزه فناوری اطلاعات و یا همان آی‌تی وجود دارند. سایت‌هایی که به واسطه پیشرفت روزافزون صنعت آی‌تی، علاقه‌مندان بی‌شماری پیدا کرده‌اند. اما در این بین اکثریت قریب به اتفاق این سایت‌ها بر مبنای کپی و یا در بهترین حالت، ترجمه اختصاصی شکل گرفته‌اند و بسیار کم می‌توان مواردی را یافت که مطالب اختصاصی به خود را تولید کنند.

ساختار منظم، مطالب کاملا فنی و ویرایش شده، بررسی‌های تخصصی و همراه با کالاهای اصلی (حتی پیش از ورود آن‌ها به بازار) خود ثابت خواهد کرد که وارد چه سایت متفاوتی شده‌اید و از پشتیبانی چه تیم متخصصی برخوردار خواهید شد.

در این راه با ما همراه باشید…

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

تصاویر و ویدیوی Mac Pro جدید اپل

میلاد سناتور | جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۰۷ ب.ظ

تصاویر و ویدیوی Mac Pro جدید اپل

تصاویر و ویدیوی Mac Pro جدید اپل

اپل دستگاه قدرتمند و ارتقا یافته ی Mac Pro را روانه ی بازار کرده است و تغییراتی اساسی را بر روی آن اعمال نموده است. اپل Mac Pro جدید خود را روانه ی بازار نموده است و به وعده ی خود در ماه اکتبر میلادی مبنی بر ارسال و رونمایی […]



تصاویر و ویدیوی Mac Pro جدید اپل

اپل دستگاه قدرتمند و ارتقا یافته ی Mac Pro را روانه ی بازار کرده است و تغییراتی اساسی را بر روی آن اعمال نموده است.

اپل Mac Pro جدید خود را روانه ی بازار نموده است و به وعده ی خود در ماه اکتبر میلادی مبنی بر ارسال و رونمایی نهایی از این دستگاه در ماه دسامبر میلادی عمل نمود. اگر هنوز فکر می کنید که این کامپیوتر سیلندری به درد شما می خورد، می توانید آن را خریداری کنید.

اگر تغییرات جزئی ای که در سال گذشته میلادی بر روی این دستگاه اعمال شد را در نظر نگیریم، این دستگاه اولین دستگاهِ ارتقا یافته یِ اصلیِ خط تولید پرو از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون خواهد بود. گذشته از آن، از زمانِ ورود مک پرو تحت اینتل به بازار در سال ۲۰۰۶ میلادی، این اولین به روز رسانیِ اصلی بر روی طراحی این دستگاه است. دیگر زمان آن فرا رسیده بود که طراحی این دستگاه تغییر پیدا کند و اپل نیز مشتریان خود را ناامید نکرده است.

 

قیمت مدل پایه ی این دستگاه برابر با ۲۹۹۹ دلار است و شامل پردازنده ی ۳٫۷ گیگاهرتزی ۴ هسته ای اینتل زنونِ E5-1620 نسخه ۲، ۱۲ گیگابایت رَمِ ۱۸۶۶MHZ ECC DDR3، درایو حالت جامد ۲۵۶ گیگابایتیِ PCI Express و دو کارت گرافیک AMD FirePro D300 است که هر کدام دارای ۲ گیگابایت حافظه ی GDDR5 هستند. شما می توانید برای مدل گران قیمت تر (نسخه ی ۳۹۹۹ دلاری)، سیستم ارتقا یافته یِ زیر را سفارش دهید: تراشه اینتل ۳٫۵ گیگاهرتزی شش هسته ای زنون E5-1650 نسخه ۲، حافظه ۱۶ گیگابایتی و دو پردازشگر گرافیکی FirePro D500 همراه با ۳ گیگابایت رَم GDDR5.اگر تغییرات جزئی ای که در سال گذشته میلادی بر روی این دستگاه اعمال شد را در نظر نگیریم، این دستگاه اولین دستگاهِ ارتقا یافته یِ اصلیِ خط تولید پرو از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون خواهد بود. گذشته از آن، از زمانِ ورود مک پرو تحت اینتل به بازار در سال ۲۰۰۶ میلادی، این اولین به روز رسانیِ اصلی بر روی طراحی این دستگاه است. دیگر زمان آن فرا رسیده بود که طراحی این دستگاه تغییر پیدا کند و اپل نیز مشتریان خود را ناامید نکرده است.

این دستگاه به هیچ عنوان با دیگر دستگاه هایی که پیشتر مشاهده کرده اید، قابل مقایسه نیست که این مسئله اصلاً چیز بدی نیست مگر این که شما جزو آن دسته از افرادی باشید که دوست دارند خودشان سخت افزارشان را ارتقا دهند. اپل توانسته است با خلاض شدن از شر مواردی هم چون شیارهای گسترشِ PCI Express و فضاهای خالی برای دیسک های سخت داخلیِ اضافی، وزن مک پرو را به ۴۹۹۰ گرم برساند. با این حال، کاربران قادر هستند بدون هیچ زحمتی، رَم و درایو حالت جامدِ PCI Express را ارتقا دهند.

  • میلاد سناتور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی