تکنولوژی های جدید

New Technologies
تکنولوژی های جدید

به طور حتم سایت‌های بسیاری در دنیای وب و داخل کشور در ارتباط با حوزه فناوری اطلاعات و یا همان آی‌تی وجود دارند. سایت‌هایی که به واسطه پیشرفت روزافزون صنعت آی‌تی، علاقه‌مندان بی‌شماری پیدا کرده‌اند. اما در این بین اکثریت قریب به اتفاق این سایت‌ها بر مبنای کپی و یا در بهترین حالت، ترجمه اختصاصی شکل گرفته‌اند و بسیار کم می‌توان مواردی را یافت که مطالب اختصاصی به خود را تولید کنند.

ساختار منظم، مطالب کاملا فنی و ویرایش شده، بررسی‌های تخصصی و همراه با کالاهای اصلی (حتی پیش از ورود آن‌ها به بازار) خود ثابت خواهد کرد که وارد چه سایت متفاوتی شده‌اید و از پشتیبانی چه تیم متخصصی برخوردار خواهید شد.

در این راه با ما همراه باشید…

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

اطلاعات آمریکایی ها در حوزه فناوری آنقدر پایین است که از هر ۱۰ نفر ۱ نفر تصور می کند HTML یک بیماری است !

در این تحقیق که ۲۳۹۲ مرد و زن ۱۸ ساله و یا بالاتر در آن حضور داشتند، سوالات مربوط به حوزه تکنولوژی و خارج از این حوزه به آن‌ها ارائه شد و از آن‌ها خواسته شد تا در جواب، یکی از سه تعریف را به عنوان پاسخ سوالات چندگزینه‌ای انتخاب کنند. بدین ترتیب شرکت کنندگان متوجه نشدند که در این آزمایش، اطلاعات حوزه تکنولوژی آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

دیگر یافته‌های این آزمایش نیز در نوع خود جالب هستند :

  • ۱۵درصد کلمه “Software” را به نوعی یک لباس راحت تعبیر کردند !
  • ۱۸درصد لفظ “Blu-ray” را با عنوان یک آبزی تلقی کردند !
  • ۲۳درصد معتقدند “MP3” یکی از روبات‌های فیلم جنگ ستارگان است !
  • ۱۲درصد فکر می‌کردند “USB” یک مخفف برای نام یک کشور اروپایی است !
  • ۲۷درصد تصور می‌کردند “Gigabyte”، حشره‌ای است که در آمریکای جنوبی کشف شده است !
  • ۴۲درصد واژه “MotherBoard” را به عنوان عرشه یک کشتی مسافرتی تلقی می‌کردند!
  • و البته از هر ۱۰ آمریکایی یک نفر تصور می کند که HTML یک بیماری خطرناک و واگیردار جنسی است ! ( عجـــــــب !!!!! )

این تحقیق در حالی همگان را با حیرت مواجه کرده که پیش از این موسسه علوم ملی در گزارشی اذعان داشته بود یک‌چهارم آمریکایی‌ها هنوز نمی‌دانند که زمین به دور خورشید می‌چرخد و تنها نیمی از آن‌ها فرضیه تکامل را باور دارند. باوجود جواب‌های غلط، ۶۱درصد از پاسخ‌دهندگان به سوالات بالا معتقدند که داشتن اطلاعات کافی در حوزه تکنولوژی امری مهم و حیاتی است.

  • میلاد سناتور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی